In momentul in care detii propria afacere, unul dintre cele mai importante aspecte de care ar trebui sa tii cont este felul in care iti vei gestiona banii. Crezi ca ai timp sa te ocupi si de plata impozitelor, facturilor si chitantelor? Ei bine, cu siguranta nu vei avea timp pentru toate acestea, chiar daca ti-ai dorit.
Ca medic esti direct raspunzator pentru fiecare neregula in parte, pentru neplata unor taxe sau pentru nedepunerea unei declaratii. Nu este suficient sa cunosti vag fiscalitatea, ci ai nevoie de mult mai multe notiuni pentru a putea gestiona cu succes intreaga parte de contabilitate si de taxe. Tocmai de aceea, ar fi indicat sa iti angajezi o firma de contabilitate care sa iti usureze munca si sa te ajute cu tot ceea ce ai nevoie.
Cabinetele medicale care sunt organizate sub forma unui SRL, isi tin contabilitatea intr-o partida dubla, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Fii foarte atent atunci cand vine vorba despre servicii contabilitate pentru medici, astfel incat sa beneficiezi de cele mai multe avantaje, fara dar si poate.
Un SRL isi poate organiza contabilitatea prin departamentul de contabilitate sau printr-un anumit contract de prestari ale serviciilor contabile. Administratorului ii este interzis sa semneze de unul singur documentele contabile sau situatiile financiare.
In cazul in care sunt aplicate necorespunzator reglementarile contabile, raspunderea ii revine persoanei care este imputernicita sa exercite functia aceasta sau, in cazul in care contabilitatea e condusa in baza contractului de prestarii servicii, cu o firma de contabilitate sau un contabil PF.
Pentru cabinetele medicale care sunt organizate sub forma unui SRL, detinerea casei de marcat este obligatorie iar venitul impozabil se va calcula in functie de plati si de incasari. Afla toate detaliile cu privire la servicii contabilitate pentru medici si vei vedea ca vei lua o decizie imediat!
Cabinetele CMI reprezinta forma de activitate medicala care permite contabilitatea intr-o partida simpla si presupune:
– Completarea registrului de plati si incasari a Registrului invetar;
– In afara de facturi si cele doua registre, utilizarea alor documente e optionala;
– Inventarierea bunurilor in fiecare an;
– Valoarea impozitului se va calcula in functie de plati si de incasari, nu in functie de facturile primite sau emise.
Fii cu mare bagare de seama la fiecare detaliu in parte si ia cele mai bune decizii pentru tine si afacerea ta!